Impuls del Màster Oficial i del Doctorat

logo master

Imatge corporativa del Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura

El Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura informa que es troba en condicions de posar en marxa, aquest mateix curs i de forma completa, tant el Màster oficial com el Doctorat, que ja ha estat verificat oficialment i que compta amb unes xifres d’acollida extraordinàries; tan extraordinàries, que han obligat a la direcció a pensar en la probable conveniència d’establir criteris d’admissió més rigorosos de cara al curs vinent.  Tant pel que fa al Màster oficial com pel que fa al nou Doctorat verificat, s’ha hagut de restringir l’accés al final del període de matrícules, ja que s’havia superat amb escreix el màxim administratiu.

En el cas del Doctorat, fa només un any semblava que no hi havia opció de verificació, ni per les dimensions del cos docent propi ni per les matrícules existents, i que tot apuntava a compartir un doctorat amb un altre Departament universitari, o bé a gestionar només les matrícules ja formalitzades al pla antic. Tanmateix, el passat juliol es va aconseguir la verificació després d’una intensa feina. Ara, la quota de deu doctorands per any que actua de límit oficial ja està superada, i més aviat el Departament camina cap als quinze.

Pel que fa al Màster, el Departament enfrontava el repte (i l’ultimàtum del Rectorat abans de suspendre’l definitivament) de superar les quinze matrícules, tasca que després de l’experiència del primer any, amb només sis estudiants, semblava gairebé impossible. La realitat és que l’èxit ha estat superior a la previsió més optimista, fins al punt que s’estan tancant les matrícules ja que el Departament ha superat les 30 persones incorporades, després que més de 70 fessin la prematrícula (amb un dipòsit no retornable inclòs).

Per aconseguir aquests objectius ha estat indispensable dinamitzar la promoció de la institució en el seu conjunt, i del Màster i el Doctorat en concret, a través dels recursos que Internet proporciona, la visibilització i el desenvolupament d’una imatge corporativa. Es poden consultar les últimes novetats del Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura al web oficial o a les xarxes socials i accedir a tota la informació sobre tercer cicle, aquí.

El Departamento de Medios, Comunicación y Cultura informa que se encuentra en condiciones de poner en marcha, este mismo curso y de forma completa, tanto el Máster oficial como el Doctorado, que ya ha sido verificado oficialmente y que cuenta con unas cifras de acogida extraordinarias; tan extraordinarias, que han obligado a la dirección a pensar en la probable conveniencia de establecer criterios de admisión más rigurosos de cara al próximo curso. Tanto en lo referente al Máster oficial como con respecto al nuevo Doctorado verificado, se ha tenido que restringir el acceso al final del período de matrículas, ya que se había superado con creces el máximo administrativo.

En el caso del Doctorado, hace sólo un año parecía que no había opción de verificación, ni por las dimensiones del cuerpo docente propio ni por las matrículas existentes, y que todo apuntaba a compartir un doctorado con otro Departamento universitario, o bien a gestionar sólo las matrículas ya formalizadas en el plan antiguo. Sin embargo, el pasado julio se alcanzó la verificación después de un intenso trabajo. Ahora, la cuota de diez doctorandos por año que actúa de límite oficial ya está superada, y más bien el Departamento camina hacia los quince.

En cuanto al Máster, el Departamento enfrentaba el reto (y el ultimátum del Rectorado antes de suspenderlo definitivamente) de superar las quince matrículas, tarea que después de la experiencia del primer año, con sólo seis estudiantes, parecía casi imposible. La realidad es que el éxito ha sido superior a la previsión más optimista, hasta el punto que se están cerrando las matrículas ya que el Departamento ha superado las 30 personas incorporadas, después de que más de 70 hicieran la prematrícula (con un depósito no retornable incluido).

Para conseguir estos objetivos ha sido indispensable dinamizar la promoción de la institución en su conjunto, y del Máster y el Doctorado en concreto, a través de los recursos que Internet proporciona, la visibilización y el desarrollo de una imagen corporativa.

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s